انجام پروژه و پایان‌نامه با نرم‌افزار آباکوس (ABAQUS)

انجام پروژه و پایان‌نامه مهندسی مکانیک، عمران و سایر زمینه‌های وابسته با نرم‌افزار قدرتمند آباکوس ABAQUS توسط مجرب‌ترین مدرسان ممتاز این نرم‌افزار که تماماً دانش‌آموخته‌ی ارشد و دکتری مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی شریف و تهران می‌باشند. 

نرم‌افزار آباکوس Abaqus یکی از قویی‌ترین و باکیفیت‌ترین نرم‌افزارها برای مدل‌سازی و تحلیل سیستم‌ها و مسائلی می‌باشد که تحلیل آن‌ها به‌صورت دستی و عددی امکان‌پذیر نمی‌باشد و یا به دلیل صرف وقت زیاد و حجم بالا به صرفه نیست.

softazir@gmail.com
09384330138
http://azpayan.ir/
softazir@gmail.com
http://azpayan.ir/
09384330138

نرم‌افزار آباکوس Abaqus با بهره‌گیری از روش فاینات المنت (Finite element) که از بهترین و دقیق‌ترین تئوری‌های عددی است قادر به تحلیل تمامی مسائل مهندسی مکانی و عمران و... می‌باشد. دانشجویان مکانیک و عمران عزیز نرم‌افزار آباکوس Abaqus را جزو قویی‌ترین نرم‌افزارها در زمینه مکانیک و عمران می‌دانند.

شما عزیزان می‌توانید کلیه پروژه‌های تحلیل و طراحی خود در زمینه‌های مختلف مهندسی مکانیک نظیر: 

آنالیز دینامیکی، استاتیکی، مودال، ضربه، اویلری، حرارتی، آکوستیک، شوک، کمانش، خستگی، شکست (رشد ترک), شکل دهی فلزات (فورجینگ، کشش عمیق، نورد، اکستروژن، کشش صفحات)

Heat Transfer, Acoustic, Dynamic, Modal, Impact, Shock, Composite, Piezoelectric, Buckling, Fracture and Damage, Crack, Forging, Stretching, Deep Drawing, Rolling, Extrusion

پروژه خود را به ما سپرده و از کیفیت کار مطمئن باشید. انجام پروژه‌ها در اسرع وقت با کیفیت مد نظر شما و با قیمت توافقی انجام خواهد گرفت. شما همواره در طول کار می‌توانید نظرات خود را اعلام نموده و از پیشرفت پروژه سفارش داده شده هر زمان که بخواهید آگاه شوید.

softazir@gmail.com
09384330138
http://azpayan.ir/
softazir@gmail.com
http://azpayan.ir/
09384330138

برای مطرح نمودن درخواست‌ها، مشاوره رایگان درباره انتخاب موضوع، نوشتن مقاله و پروپوزال و ثبت سفارشات دیگر از طریق تماس تلفنی یا ارسال ایمیل اقدام فرمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.