پذیرش تضمینی مقالات ISC، ترجمه تخصصی مقالات، ویرایش تخصصی مقالات، چاپ تضمینی مقالات ISC،

ایگاه استنادی علوم جهان اسلام ISC از سال 1378 اقدام به پذیرش برخی از مجلات معتبر(داخلی و خارجی) در دیتابیس خود کرده و مستمر بر کیفیت آنها نظارت می کند. در حال حاضر 3456 مجله تحت عضویت این پایگاه درآمده اند.

 azpayan.ir
0938-433-0138
softazir@gmail.com

azpayan.ir
0938-433-0138
softazir@gmail.com


هم اکنون دانشجویان تکمیلی برای پذیرفته شدن در مصاحبه های علمی دوره دکتری و حتی ارشد نیازمند مقالات پذیرفته شده یا چاپ شده در مجلات علمی پژوهشی می باشند. بزرگترین مشکلی گریبان گیر این دانشجویان عزیز می باشد طولانی بودن زمان داوری مقالات در مجلات داخلی می باشد. از طرفی دیگر گاهی بعد از پذیرفته شدن نیز زمان چاپ مقالات پذیرش شده چنان طولانی می شود که انگیزه دانشجویان برای شروع مقالات بعدی را از بین می برد. باید به این نکته نیز اشاره کرد که تعداد مجلات عملی پژوهشی در رشته های تخصصی که مورد تایید وزارت علوم باشد نیز در حال حاضر جوابگوی دانشجویان نیست. همه این موارد باعث می شود که بنا به دلایلی اعم از تعدد بیش از حد مقالات در یک مجله، ترافیک سنگین مقالات برای چاپ و گاهی سیاست مجله برای پذیرش مقالات تنها از اعضای هیئت علمی از پذیرش مقالات دانشجویان مستعدی که در ابتدای مسیر پژوهشگری قراردارند سرباز بزنند.

به باور این دپارتمان تمام پایان نامه های دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری قابلیت استخراج یک مقاله مناسب  و پذیرش آن در مجلات ISC  را دارا می باشد.
azpayan.ir
0938-433-0138
softazir@gmail.com

azpayan.ir
0938-433-0138
softazir@gmail.com

این دپارتمان در موسسه افرا متشکل از داوران مجرب و باسابقه می باشد که به تجربه داوری مقالات برای پایگاه استنتادی ISC را دارا می باشند. این دپارتمان همه روزه از ساعت 9 تا 22 مشاور شما متقاضیان عزیز برای هر گونه خدمات ممکن در زمینه استخراج مقاله از پایان نامه، ترجمه تخصصی، پذیرش و چاپ تضمینی مقالات شما خواهد بود.

از طرفی دیگر این دپارتمان در تمام رشته ها و در سطوح کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری توانایی تقویت و ارتقاء مقالات را دارا بوده و به صورت مجانی این خدمات را در اختیار شما دانشجویان عزیز قرار می دهد.

         اخذ سفارش از متقاضیان جهت تدوین مقاله بر اساس موضوعات جدید و به روز
         استخراج یک و حتی دو مقاله از پایان نامه شما با ساختار و محتوای مناسب
         تقویت محتوای مقاله شما در صورت نیاز به صورت مجانی
         تقویت مقالات رد شده یا نیمه کاره شده برای ارسال به مجلات مختلف ISC
         ترجمه تخصصی مقالات و ویرایش مجدد آنها
         ثابمیت مقالات شما به مجلات مختلف ISC و اصلاح موارد ذکر شده از سوی داوران مقاله
         پذیرش تضمینی مقالات از مجلات معتبرISC
         چاپ تضمینی مقالات در مجلات
azpayan.ir
0938-433-0138
softazir@gmail.com

azpayan.ir
0938-433-0138
softazir@gmail.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.