طراحی پاورپوینت پایان نامه، سمینار و ارایه درسی

طراحی پاورپوینت پایان نامه به عنوان یکی از مهم ترین خدمات گروه طراحی قلمو در طراحی پاورپوینت حرفه ای در نظر گرفته شده است. همچنین علاوه بر طراحی پاورپوینت پایان نامه ، امکان طراحی پاورپوینت سمینار و ارایه درسی نیز وجود دارد که شامل درس های تمامی رشته ها می باشد.

09384330138
http://azpayan.ir/
softazir@gmail.com
http://azpayan.ir/
09384330138


طراحی پاورپوینت پایان نامه از چندین جنبه حائز اهمیت است. جلسه دفاع پایان نامه که شامل ارایه مطلب و دفاع از پایان نامه است، نتیجه تلاش بعضا چند ساله یک دانشجو به منظور اتمام تحصیلات تکمیلی است که هر کوتاهی در آن می تواند منجر به هدر رفتن بخشی از زحمات چندین ساله او شود. پاورپوینت پایان نامه از این نظر بسیار مهم و حائز اهمیت است و معمولا بسیار بیشتر از آنچه دانشجویان متصور هستند، دارای اهمیت و تاثیر بر نتیجه نهایی است. همچنین ارایه یک پاورپوینت پایان نامه حرفه ای اما بدون در نظر گرفتن اصول یک ارایه خوب و مناسب در جلسه دفاع (و یا سمینار و ارایه درسی) نیز می تواند تاثیر معکوس و منفی داشته باشد.
طراحی به صورت کاملا حرفه ای

منظور از حرفه ای در اینجا تنها استفاده از افکت های پیچیده، شکل ها و قالب های در ظاهر زیبای پاورپوینت نیست، بلکه منظور ایده پردازی و بکارگیری مناسب از ابزارهای پاورپوینت در جهت طراحی یک پاورپوینت منحصر به فرد براساس معیارهای دفاع از پایان نامه ( و یا سمینار و ارایه درسی) با در نظرگیری تمامی جوانب از جمله محدودیت تعداد اسلایدها، محدودیت زمانی و نکات ضروری قابل ارایه در جلسه دفاع است. در این رابطه پیشنهاد می شود مطالب نکاتی مهم در پاورپوینت پایان نامه و نکات آزاردهنده در ارائه مطلب با پاورپوینت از دید حضار را که به صورت اختصاصی توسط گروه طراحی قلمو تهیه شده را مطالعه کنید.
بهترین ایده پردازی برای بهترین دفاع ممکن

09384330138
http://azpayan.ir/
softazir@gmail.com
http://azpayan.ir/
09384330138


گروه طراحی قلمو با بهره گیری از تجربه چند ساله در زمینه طراحی پاورپوینت و اسلاید اکثر رشته ها و تسلط بر اصول ارائه مطلب حرفه ای و به عنوان اولین تیم تخصصی در زمینه طراحی انواع پرزنتیشن براساس معیارها و نکات مد نظر شما، بهترین ایده پردازی ممکن را در طراحی پاورپوینت و اسلاید انجام و در طراحی مد نظر قرار می دهد. نتیجه آن بدون شک یک ارائه ایده آل و عالیست.
درصد رضایت (2 سال اخیر)
درصد کسب حداکثر نمره (2 سال اخیر)
یک طراحی بی نقص مطابق استانداردهای حرفه ای طراحی پاورپوینت

09384330138
http://azpayan.ir/
softazir@gmail.com
http://azpayan.ir/
09384330138


با توجه به تعداد طراحی های بسیار انجام شده ، می توان بسیاری از موارد در طراحی پاورپوینت و اسلاید پایان نامه ، سمینار و ارائه درسی را به صورت استاندارد در نظر گرفت که گروه طراحی قلمو به خوبی این موارد را در طراحی ها در نظر می گیرد. با در نظرگیری این استانداردها به جرات می توان گفت از نظر ساختاری و طراحی ، جای هیچگونه اشکالی باقی نخواهد ماند و دانشجویان می توانند تنها بر روی تسلط بیشتر بر مطالب تمرکز کنند.
طراحی کاملا مطابق نیازهای شما

در طراحی پاورپوینت پایان نامه ، سمینار و ارائه درسی ممکن است بر اساس نظر اساتید، معیارهای مختلفی مد نظر شما باشد که در بعضی موارد ممکن است این معیارها حتی غیرمعقول به نظر آیند. با تاکید بر اینکه طراحی های انجام شده کاملا منطبق با نیاز شما هستند ، بنابراین می توانید مطمئن باشید که خواسته ها و معیارهای شما و اساتیدتان به خوبی در نظر گرفته می شود تا بتوانید برای کسب نمره حداکثر تلاش کنید.
از تاثیر طراحی پاورپوینت پایان نامه غافل نباشید

معمولا جلسات دفاع آخرین قدم یک راه بلند مدت هستند و چه خوب است که آخرین قدم را نیز محکم بردارید. بدون توجه به اینکه اساتید به چه میزان به پاورپوینت و اسلایدهای شما اهمیت می دهند ، ارائه بهترین های خود همیشه نتیجه ای مثبت در پی خواهد داشت که در بسیاری از موارد این نتیجه ، فراتر از انتظار شماست. بنابراین تلاش کنید در طراحی پاورپوینت پایان نامه ، سمینار، ارائه درسی و پاورپوینت های مشابه با صرف زمان کافی ، ابزاری قدرتمند برای ارائه و دفاع خود فراهم کنید.
گواهی برای ادعاها

09384330138
http://azpayan.ir/
softazir@gmail.com
http://azpayan.ir/
09384330138

با تجربه انجام بیش از صدها پروژه موفق داخلی و خارجی

مشاهده نمونه کارها
به مشاوره نیاز دارید؟
ارایه مشاوره حرفه ای در زمینه های مرتبط با پرزنتیشن
تماس با ما

09384330138
http://azpayan.ir/
softazir@gmail.com
http://azpayan.ir/
09384330138

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.